Sunday, November 11, 2018

Pengedar Shaklee Kulai





Anda mencari Pengedar Shaklee Kulai yang aktif? Ya sayalah orangnya. 


Hubungi Saya :

Tel / Whatapps : 012-7390499 (klik sini untuk keterangan lanjut)
ID : 974671
FB : Nurul Atikah Mohd Khalid
IG : Shaklee_atikah
Email : atikahazizi88@gamil.com

Saya adalah :





  •  Saya adalah Nurul Atikah Binti Mohd Khalid dan Suami Mohamad Azizi Bin Esak.
  • Kami merupakan Pengedar Shaklee Kulai yang aktif.
  • Kami membuat penghantaran percuma di kawasan Bandar Tenggara, Kulai, Felda Sibol, Felda Penggeli, Felda Inas, Felda Bukit Besar, Felda Pasir Raja dan kawasan yang berhampiran.
  • Manakala luar kawasan jajahan saya, anda juga masih boleh membeli dengan saya ini kerana saya akan membuat penghantaran melalui Gdex dan Citylink ataupun Poslaju.
  • Malah bagi anda yang berdekatan dengan Branch Shaklee anda juga boleh mengunakan ID saya 974671.

Order Online


Pos by Shaklee Citylink



Pengguna tegar Shaklee


Shaklee Effect - Skincare Youth Shaklee


Shaklee Effect - Set kulit / Set Detox



Produk Shaklee


Produk Shaklee



Selain saya menjadi pengedar Shaklee, saya juga mengunakan produk shaklee dari tahun 2013. Bermula dengan produk ESP dan Vita C. Alhmdlillh Shaklee Effect yang sangat best. Kini saya telah ambil pelbagai Set dari Shaklee. Alhmdlillh kesihatan Saya amat baik sekali.




 Jadi pilihlah saya untuk menjadi Mentor Anda. Pengedar Shaklee Kulai / Bandar Tenggara yang paling aktif!


Hubungi Saya :

Tel / Whatapps : 012-7390499 (klik sini untuk keterangan lanjut)
ID : 974671
FB : Nurul Atikah Mohd Khalid
IG : Shaklee_atikah
Email : atikahazizi88@gamil.com











No comments:

Post a Comment

Luka Czer Sembuh Dengan Cepat

Perempuan, mengandung dan pantang berpisah tiada. Penjagaan rapi ketika berpantang adalah amat penting sekali. Terutamanya ini yang bersali...