Thursday, November 24, 2016

PENGEDAR SHAKLEE KULAI

Jatuh cinta
----------

"Jatuh cinta lagi.. 
Lagi.. Lagi ku jatuh cinta... "

Dari zaman kanak2 smpai arwah mak meninggal.. 
Sy tak pernah nmpak arwah mak guna produk yang pelik2.. 
Malah bedak pun pakai bedak "citara"..
Tiada pencuci muka, toner, krim bagai... 
Pakai losyen baby je.. 
Minyak wangi pun tak... 
Tp sentiasa wangi dan sihat...

Jadinya saya tidak la di heran sangat produk di luar.. 
Tp biasa la kan.. Dunia media sosial sudah mula naik... 
Nampak mcam2 iklan yg ada kat TV, majalah, radio... 
Siapa yg tidak tertarik ooooo...

Tertarik beli.. Tak ok beli lain.. Pastu beli lain lagi... 
Muka pula sekejap ok sekejap teruk.. 
Sbb suka cuba itu ini... 
Ooo tidak... 
Lg brape bulan da nk kawen ni... 
Muka makin teruk.. 
Sedih beb... 
Xnk di solek tebal2...

Alhmdlillh di jumpakan perkataan shaklee di fb.. 
"Eh ape tu... Baru ke?? "
Test la.. Ha tgk tu.. Gatal nk test juga.. 
Xpernah serik... Hahahaha

So cuba la... Tgk ok ke x.. 
Mula2 tu lain rse nye... 
Tp lama2 alhmdlillh ok.. 
Lg ok masa nk pengantin muka da ok.. 
Ok la dari sebelum ni.. 
Dpt mak andam solek cantik.. 
Lg bertambah ok la... Hihihi

Teruskan lagi dengan produk shaklee.. 
Kali ni test yg lain pula... 
Tgk tu test lagi... 
Degil betul... 
Hahaha

Test kali ni terus jadi ahli... 
Sbb nk beli murah... 
Hihihihi

Bulan ke bulan test lagi produk shaklee... 
Yg lain pula.. 
Eh x serik betul saya ni...

Pastu lagi dan lagi... 
Ooiii da kenapa... 
Sampai la sekarang suka beli barang shaklee dari barang keperluan lain... 
Hahahaha

Sebab... 
Lepas sy menggunakan produk shaklee.. 
Saya terus rasa yakin... 
Ini la produk yg saya cari... 
Ini la produk yg serasi dgn saya.. 
Ini la produk yg terbaik tuk saya...

Orang takut makan banyak2 supplement kesan pada buah pinggang.. 
Tp saya tidak... Lagi banyak la sy suka makan... 
Hahaha

Alhmdlillh setakat ni org yang da amalkan berpuluh tahun tiada mengadu buah pinggang rosak.... Sebab ia adalah produk semula jadi, selamat dan berkesan.. Dengan landmark study yg tersendiri.. Menyakinkan lagi pengguna nya...
So anda bila lagi??




No comments:

Post a Comment

Luka Czer Sembuh Dengan Cepat

Perempuan, mengandung dan pantang berpisah tiada. Penjagaan rapi ketika berpantang adalah amat penting sekali. Terutamanya ini yang bersali...