Tuesday, September 5, 2017

PENGEDAR SHAKLEE BANDAR TENGGARA, KULAI, KLUANG DAN KOTA TINGGI


Saya adalah Nurul Atikah Binti Mohd Khalid
dan suami saya Mohammad Azizi Bin Esak.
Merupakan pengedar shaklee yang berdaftar dan masih aktif.
No ID kami 974671

Kami boleh COD di kawasan sekitar Bandar tenggara tanpa caj, manakala luar Bandar Tenggara seperti Kulai, Kluang dan Kota Tinggi kami akan kenakan caj penghantaran. Berikutan harga minyak semakin naik... hihihihi

Yang jauh jangan risau.
Saya juga boleh pos terus kepada anda. 
Tidak kira sabah / serawak..
Luar Malaysia pun insha Allah boleh..

Macam mana nak hubungi saya ?
Anda boleh hubungi saya di talian 0127390499.
Insha ALLAH saya akan bantu anda dan bagi perkhidmatan yang tip top.
Insha ALLAH


No comments:

Post a Comment

Luka Czer Sembuh Dengan Cepat

Perempuan, mengandung dan pantang berpisah tiada. Penjagaan rapi ketika berpantang adalah amat penting sekali. Terutamanya ini yang bersali...