Tuesday, November 13, 2018

Aktiviti Bersama Shaklee dan Group

Dari awal saya ingatkan menjadi pengedar shaklee tiada aktiviti yang menyerorokan tapi sangkaan saya meleset. Rupanya bermacam aktiviti yang Shaklee anjurkan malah Group saya juga aktif dalam pelbagai program. Aktiviti bersama shaklee dan group memang seronok yang saya sendiri terlibat.


Analisis Skincare


Shaklee National Convention 2018


Shaklee National Convention 2018


Free gift yang diberikan oleh pihak shaklee


Bersama sebahagian Sideline Shaklee


Baru lepas aktiviti yang shaklee anjurkan


Sebahagian ahli OMS


Rakaman Supermom Shaklee Story


Rakaman Supermom Shaklee Story


Rakaman Supermom Shaklee Story


Sideline OMS


Bersama Super upline Oms


Coaching di branch Sri Rampai



Super upline datang melawat saya di johor


Hadiah dari Super Upline kerana saya berjaya naik rank SV


Ini hanya sebahagian saja gambar yang saya boleh selitkan. Insha Allah nanti saya akan buat entry baru tentang aktiviti saya.











No comments:

Post a Comment

Luka Czer Sembuh Dengan Cepat

Perempuan, mengandung dan pantang berpisah tiada. Penjagaan rapi ketika berpantang adalah amat penting sekali. Terutamanya ini yang bersali...