Monday, May 8, 2017

TESTIMONI ANAK SEMBELIT

Seorang ibu mencari supplement terbaik untuk anak nya.. Anaknya yang berusia 3 tahun ada sembelit dan susah untuk membuang air besar.. Ia cuba bagi supplemet yang terbaik untuk anak..Jom kita baca kisah beliau..




"Alhamdulillah, setelah bertangguh beberapa lama, akhirnya hari ni dpt juga akak serahkan vitamin untuk customer akak ni.
Apa yang specialnya, cust akak ni namanya Zulizah @ Izzah adalah ex-student akak masa kat UPM Bintulu suatu ketika dulu. Sebelum ni beliau memang ikuti perkembangan dan post2 akak kat fb tapi tak pernah la bersembang2.
Sampailah awal tahun ni Izzah pm akak, bertanya khabar..rupa2nya beliau sekarang bekerja di UMT tpt akak kerja skrg. Dah lama2 sembang, Izzah maklumkan beliau tgh mencari2 suplimen utk anaknya berusia 3 thn yang mengalami masalah sembelit.
Kebetulan katanya pernah terbaca akak share ttg anak akak yg ada masalah sembelit minum Meal Shakes dah ok, tak jadi lagi sembelit skrg. Dan beliau pun byk baca testimoni pasal sembelit dan Meal Shakes. Jd beliau setuju membeli dan dh settle byrn secara online.
Cumanya, akibat kekangan masa kedua2 kami asyik xsempat nak COD dlm kampus walau tempat kerja sama. Satu hari akak wassap Izzah nak jumpa bg Meal Shakes, rupa2nya Izzah baru lepas terlibat kemalangan dan masih di hospital. Disebabkan kekangan masa akak x sempat ziarah Izzah di hospital jd akak ambik keputusan utk ziarah Izzah di rumah mertuanya hari ni sekali COD Meal Shakes utk anak beliau.
Izzah ada bgtau akak td tgh survey vitamin Shaklee utk sembuhkan tulang belakang beliau yang patah akibat eksiden bulan lepas. Dan jg vitamin utk ibunya yang baru menjalani pembedahan.
Moga ikhtiar beliau memberikan Meal Shakes utk anak beliau yg sembelit akan berhasil. Dan sama2 kita doakan Izzah cepat sembuh dari kecederaan (patah tulang belakang & tulang pipi retak) akibat kemalangan bulan lepas. Beliau skrg kena pakai baju khas utk sokong tulang belakang beliau. Didoakan yg terbaik buat Izzah sekeluarga."
#SupermomShakleeStory #KempenSelfieBukuHT3S4

No comments:

Post a Comment

Luka Czer Sembuh Dengan Cepat

Perempuan, mengandung dan pantang berpisah tiada. Penjagaan rapi ketika berpantang adalah amat penting sekali. Terutamanya ini yang bersali...